##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
Том 1 № 32 (2021): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2021-32-1
Опубліковано:
2021-07-22
Весь випуск
PDF
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
МАРКО ЛУКИЧ КРОПИВНИЦЬКИЙ ЯК ЗАСНОВНИК ШКОЛИ ПРОФЕСІЙНОГО ТЕАТРУ В УКРАЇНІ
Natalia Volodimirivna Ostroukhova
6-16
PDF
ВІРТУАЛЬНИЙ ХОР ЕРІКА ВІТАКЕРА: ІННОВАЦІЙНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ МУЗИКИ
Iryna Oleksandrivna Shatova
17-30
PDF
«ОСТРІВ РАДОСТІ» ЯК ПРИКЛАД НОВОЇ СИМВОЛІСТСЬКОЇ ПРОГРАМНОСТІ У ФОРТЕПІАННІЙ ТВОРЧОСТІ К. ДЕБЮССІ
Kateryna Ivanivna Yerhiieva
31-43
PDF
ЖАНРОВО-СТИЛЬОВА ПАЛІТРА СКРИПКОВОЇ МУЗИКИ КОМПОЗИТОРІВ СХІДНОЇ ГАЛИЧИНИ 20–30-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ
Yurii Ivanovych Voloshchuk
44-57
PDF
ОРКЕСТР В ОРГАННИХ КОНЦЕРТАХ ГЕОРГА ФРІДРІХА ГЕНДЕЛЯ
Vadym Oleksandrovych Rakochi
58-70
PDF
ПАРАЛІТУРГІЙНІ ПІСНІ ЯК СКЛАДНИКИ БОГОСЛУЖІНЬ У ТВОРЧОСТІ ГАЛИЦЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ КІНЦЯ ХІХ – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТЬ
Svitlana Stepanіvna Нuralna
71-92
PDF
ІГОР ШАМО: МИТЕЦЬ, ЛЮДИНА, ГРОМАДЯНИН
Vitalii Viktorovych Bolgar
93-105
PDF
«НОВИЙ БАЙРОЙТ» – ВІДРОДЖЕННЯ ВАГНЕРІВСЬКОГО ФЕСТИВАЛЮ: ПЕРЕДУМОВИ, ПЕРСОНАЛІЇ
Oleksii Yuriiovych Honchar
106-121
PDF
ЖАНРИ ДУХОВНОЇ МУЗИКИ ПРОТЕСТАНТСЬКИХ ЦЕРКОВ
Yaroslav Volodymyrovych Petresku
122-136
PDF
ДЖАЗОВЕ МИСТЕЦТВО СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ: ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ
Alina Oleksiivna Popova
137-148
PDF
МЕНТАЛЬНІ ДЕТЕРМІНАНТИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОЇ МУЗИКИ НА ВІРШІ ЯПОНСЬКИХ ТА КИТАЙСЬКИХ ПОЕТІВ
Lu Tongjie
149-161
PDF
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
СТИЛЬОВІ ЗАСАДИ «НОВОЇ ПРОСТОТИ» У СВІТЛІ ФІЛОСОФСЬКО-ЕСТЕТИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ КОНЦЕПТУ ПРОСТОТИ
Aleхandra Andriivna Ovsyannikova-Тrеl
162-175
PDF
СПЕЦИФІКА АВТОРСЬКОГО ХРОНОТОПУ У КОНЦЕРТНИХ П’ЄСАХ КАРМЕЛЛИ ЦЕПКОЛЕНКО
Kira Isakivna Maidenberg-Todorova, Oleksandr Oleksandrovych Perepelytsia
176-188
PDF (English)
ЕПІСТОЛЯРІЇ М. ГЛІНКИ ОСТАННІХ РОКІВ: ОСОБИСТІСНІ МОТИВИ ТА ТВОРЧІ ІНТЕНЦІЇ
Inna Anatoliivna Tymchenko-Bykhun
189-198
PDF
ОРКЕСТРОВЕ ПИСЬМО В ОПЕРІ «СОЛОВЕЙ» І. СТРАВІНСЬКОГО ЯК ЗАСІБ ОБ’ЄКТИВАЦІЇ ПРОСТОРОВО-ЧАСОВИХ ВІДНОСИН
Hanna Serhiivna Savchenko
199-214
PDF
СИСТЕМНА ОРГАНІЗАЦІЯ КОНСТРУКТИВНО- ЛОГІЧНОГО АСПЕКТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПАМ’ЯТІ МУЗИКАНТА-ВИКОНАВЦЯ
Oleksandra Arkadiivna Sapsovych
215-227
PDF
КОНЦЕПЦІЯ ЦИКЛІЗАЦІЇ ПРЕЛЮДІЙ Ф. ШОПЕНА ТА ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ ІЗ ЦИКЛОМ «ДОБРЕ ТЕМПЕРОВАНИЙ КЛАВІР» Й. С. БАХА
Volodymyr Ivanovych Bordoniuk
228-236
PDF
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ВИКОНАВСЬКИЙ СТИЛЬ АВСТРАЛІЙСЬКОГО ГІТАРИСТА-ВІРТУОЗА ТОММІ ЕММАНУЕЛЯ
Oleksandr Ivanovich Krуgin
237-246
PDF
АВТЕНТИЧНІСТЬ ЯК АСПЕКТ АКОРДЕОННОГО ВИКОНАВСТВА
Iryna Marianivna Shpytalna
247-259
PDF
СКЛАДНИКИ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У СУЧАСНОМУ АКАДЕМІЧНОМУ ТА МАСОВОМУ МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ УКРАЇНИ: ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ, СТРУКТУРА, НАПРЯМИ ДОСЛІДЖЕНЬ
Vadym Ivanovych Kolosok
260-276
PDF
ПОРІВНЯЛЬНО-ЛІНГВІСТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ОБРАЗУ МАНОН В ОПЕРАХ Ж. МАССНЕ ТА ДЖ. ПУЧЧIНI
Anastasia Ochanina
277-292
PDF (Русский)
ОСОБЛИВОСТІ ТЕАТРАЛЬНОСТІ ТА ТЕАТРАЛІЗАЦІЇ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОГО ЦИКЛУ НА ВІРШІ ЕДУАРДА МЬОРІКЕ В ТВОРЧОСТІ ГУГО ВОЛЬФА
Wang Zhen
293-306
PDF
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
CТАНОВЛЕННЯ ХАРКІВСЬКОЇ МУЗИЧНО- ТЕОРЕТИЧНОЇ НАУКОВОЇ ШКОЛИ: НА ПЕРЕТИНІ МИСТЕЦТВА, НАУКИ ТА ОСВІТИ
Mariya Yuriivna Borysenko
307-323
PDF
ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ КОНСТРУКЦІЇ МАРИМБИ ЯК ТЕМБРОВО-АКУСТИЧНОЇ СИСТЕМИ
Oleksii Mykolaiovych Ralo
324-339
PDF
ДУАЛІЗМ У МУЗИЧНО-ХУДОЖНЬОМУ ВТІЛЕННІ ОБРАЗУ АЗУЧЕНИ В ОПЕРІ «ТРУБАДУР» ДЖ. ВЕРДІ: ТЕХНІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Valentina Borysivna Vasilyeva
340-348
PDF
TOCCATA ON «L’HOMME ARMÉ» М.-А. ХАМЕЛІНА В КОНЦЕРТНО-ВИКОНАВСЬКІЙ ПРАКТИЦІ ТА КОНКУРСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІАНІСТІВ
Antonina Antonivna Lendiel-Syarkevich, Consuela Ivanivna Burman, Myroslav Serhiiovych Ekman
349-370
PDF
РОЛЬ ВОКАЛЬНО-ОПЕРНОГО МИСТЕЦТВА XVIII СТОЛІТТЯ У ФОРМУВАННІ КИТАЙСЬКОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ШКОЛИ СПІВУ
Yujiao Ma
371-379
PDF
ВПЛИВ ЕСТРАДНО-ВОКАЛЬНОЇ ТВОРЧОСТІ М. СКОРИКА НА РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОГО ЕСТРАДНОГО ВОКАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА
Zoryana Petrivna Ros’, Iryna Oleksandrivna Polyakova
380-391
PDF
ВІРТУАЛЬНИЙ ХОР: ОКРЕМІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ (ДО ПОСТАНОВКИ ПРОБЛЕМИ)
Oksana Valeriivna Sukhetska
392-402
PDF
СТИЛІСТИКА ДИСКО В УКРАЇНСЬКІЙ ПІСЕННІЙ ЕСТРАДІ У 80-Х РОКАХ XX СТОЛІТТЯ
Tamara Mykolayivna Tesler
403-412
PDF
ХОРОВА ТВОРЧІСТЬ МИКОЛИ ДРЕМЛЮГИ (НА ПРИКЛАДІ ХОРОВОГО ЦИКЛУ «ПОРИ РОКУ»)
Khrystyna Myronivna Pelekh, Alina Yaroslavivna Steblak
413-423
PDF
ОПЕРНИЙ РЕПЕРТУАР ЯК ЧИННИК ІДЕОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ: МЕТАМОРФОЗИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОПЕРИ 1939–1941 РОКІВ У СВІТЛІ МІСЦЕВОЇ ПРЕСИ
Mariana Mykhaylivna Verhun
424-434
PDF
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК САКСОФОННОГО АНСАМБЛЮ
Andrii Yaroslavovytch Gudzyk
435-445
PDF
АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИДАТНОГО УКРАЇНСЬКОГО СКРИПАЛЯ ОЛЕКСАНДРА ДЗИГАРА В КИТАЇ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТ.
Chen Mengwei
446-457
PDF
Мова
English
Українська
Поточний номер