##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Музичне мистецтво і культура
Про журнал
Поточний випуск
Редколегія
Редакційна політика
Рецензування
Авторам
Архіви
Контакти
Пошук
Пошук
Вход
##common.homepageNavigationLabel##
##navigation.breadcrumbSeparator##
##navigation.archives##
##navigation.breadcrumbSeparator##
№ 25 (2017): Музичне мистецтво і культура
DOI:
https://doi.org/10.31723/2524-0447-2017-25
Опубліковано:
2017-12-20
Весь випуск
pdf
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І КУЛЬТУРИ
Відродження з небуття великого: Антонін Рейха.
Svetlana Miroshnichenko
8-18
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Семантико-композиційні функції інструментального тембру у творчості Г. Уствольської (на прикладі композиції № 1).
Julia Grybynenko
19-30
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Антоніо Паскуллі: синтез композиторської і виконавської творчості.
Oksana Andriianova
31-42
pdf
pdf (eng) (English)
Генезис та жанрові атрибути камерної опери.
Anatoly Nosulya
42-53
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Жанрова стилістика реквієму Дж. Раттера, Б. Чілкотта і Дж. Тавенера в контексті традицій англійської хорової музики.
Yriy Kuchurivsky
54-66
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Взаємодія речитативності та кантиленності в оперних творах Дж. Верді.
Zhang Miao
67-76
pdf
pdf (eng) (English)
Оперна творчість Дж. Пуччіні як феномен пізньоромантичного розуміння теми «вічно жіночного».
Zhang Yiwen
76-87
pdf
pdf (eng) (English)
Особливості оперної сюжетології в творчості російських композиторів XIX століття
Wang Longchuan
87-98
pdf
pdf (eng) (English)
Концепт «мандрів» у фортепіанній творчості Ф. Ліста (на прикладі циклу «Роки мандрів»).
Zhu Xiaole
98-112
pdf
pdf (eng) (English)
Авторська поетична риторика в операх М. Римського-Корсакова (на прикладі пызных казкових опер).
Zhu Venfen
113-123
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Мем «Данте» у творчості Сергія Рахманінова.
Li Fanuan
123-134
pdf
pdf (eng) (English)
«Каприччо на від’їзд возлюбленого брата» (capriccio sopra la lontananza del suo fratello dilettissimo) Й.С.Баха – як зразок жанру.
Zhang Tiantian
134-146
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУЗИКОЗНАВСТВА
Поліфонічний текст як предмет музикознавчого дискурсу.
Galina Zavgorodnyaya
147-156
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Релігійно-культові засади творчості Г. Свиридова.
Svetlana Osadchaya
157-167
pdf
pdf (eng) (English)
Проблема втілення традицій українського національного мелосу у композиторській творчості другої половини ХХ ст.
Nadezhda Broyako, Veronika Dorofeeva
167-176
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
До питань становлення комунікативно-прикладного жанру «класична музика в сучасній обробці» і функціонування академічних творів у масовій музичній культурі
Alexandra Fedorova
176-185
pdf
pdf (eng) (English)
До проблеми художньої цілісності музичного твору як прояву холістичності особистості піаніста.
Kateryna Yerhiieva
185-202
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Явище солілоквіума у сучасній композиторській творчості: до постановки проблеми.
Anna Stoianova
202-214
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Семантичні властивості фортепіанної концертності як стильової парадигми композиторської і виконавської творчості С. Прокоф’єва (на прикладі Другого фортепіанного концерту).
Аyisi Аyisi
215-228
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Композиційні та текстологічні функції прийому відчуження в музиці.
Gan Xiaoxue
228-238
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Проблема художнього синтезу у камерно-вокальних циклах Д. Шостаковича.
Do Xiaoshuang
239-249
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ВИКОНАВСТВА
Концерт-рапсодія для домри з оркестром В. П. Задерацького: композиторська інтерпретація жанрово-стильової моделі.
Nataliia Lukashenko
250-268
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Шляхи формування виконавської сербської гітарної традиції: від національно-культурних настанов до унікальних стилістичних прийомів.
Elena Khoroshavina
269-279
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Історичні умови концертування західноукраїнських піаністів за межами регіону і на теренах зарубіжжя у ХІХ– ХХ ст.
Tatiana Fedchun
279-293
pdf
pdf (eng) (English)
Інструктивні етюди в творчій роботі духового відділу Одеської національної музичної академії імені А.В. Нежданової.
Zinoviy Burkackiy
293-303
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Київська вокальна школа у першій половині ХХ ст.
Olesia Neboha
303-311
pdf
pdf (eng) (English)
Баянні п’єси на фольклорні мотиви Анатолія Гайденка
Andrii Yeremenko
312-326
pdf
pdf (eng) (English)
Новітні жанрово-стильові тенденції у концертній діяльності академічного камерного хору «Хрещатик» (на прикладі аналізу сценічного проекту «Класика жартома: Choir Smiles»)
Dondyk Oksana
326-338
pdf
pdf (eng) (English)
Музичні принципи створення образа персонажу в операх М. А. Римського-Корсакова.
Dong Xinyuan
338-349
pdf
pdf (eng) (English)
Інтерпретативно-стильові підходи до фортепіанного мистецтва Ф. Шопена.
He Wenli
350-360
pdf
pdf (eng) (English)
Естетичні та композиційні засади декламаційно-мелодичного речитативного стилю опери С. Барбера «Ванесса»
Guo Qianping
361-373
pdf (Русский)
pdf (eng) (English)
Поняття виконавська майстерність піаністів у мистецькому дискурсі.
Zhang Xiangyong
373-380
pdf
pdf (eng) (English)
Мова
English
Українська
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.makeSubmission.linkLabel##